یزدفردا: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

به گزارش یزدفردا: سیدمحمد حسینی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست اساتید، اعضای هیئت علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: در زمان حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد خیلی‌ها اذعان ‌کردند که تاکنون کشوری به صورت مستقیم به آمریکا شلیک نکرده است.

وی افزود: قبل از عملیات وعده صادق هم رجزخوانی دشمن برای جمهوری اسلامی ایران زیاد بود، اما این عملیات با موفقیت انجام شد.

حسینی تصریح کرد: عملیات وعده صادق به دنبال حمله مستقیم به کنسولگری ایران انجام شد و نه تنها برای جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام موجب افتخار شد.

معاون رئیس جمهور در ادامه عملیات طوفان الاقصی را در اجرای عملیات وعده صادق موثر دانست و گفت: صهیونیست‌ها علی‌رغم جنایاتی که در غزه داشتند، اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی گفت: اتفاقات روزهای اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: بزرگانی چون شهید مطهری در سخنرانی‌های متعدد خود بر حقانیت فلسطین تاکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌زده‌های داخلی هم اکنون نمی‌توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا